SAFFORT – oferta sejfów w jednym miejscu – gdy wybierzesz odpowiedni dla siebie sejf, śmiało kupuj go przez Internet, ponieważ w ciągu 30 dni od dnia otrzymania towaru gwarantujemy Ci 100% zwrotu wydanych pieniędzy.
Nieważne, w której części Polski mieszkasz – dostawa dla wszystkich naszych klientów jest darmowa. Saffort oferuje dostawę w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, Saffort zwróci Ci pieniądze zapłacone za sejf oraz pokryje wszystkie związane ze zwrotem koszty dostawy.
Wszystko, o co prosimy, to zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu po uprzednim upewnieniu się, że produkt znajduje się we właściwym stanie handlowym. Jeżeli chcesz zwrócić sejf, wypełnij formularz zwrotu.
Sejf możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia nabycia
- Sejf musi znajdować się w takim samym stanie handlowym, w jakim go otrzymałeś oraz być umieszczony w oryginalnym opakowaniu.
- Gdy otrzymamy zwrócone towary, zostaną one sprawdzone przez ekspertów SAFFORT. Po ich skontrolowaniu rozpocznie się proces zwrotu pieniędzy na podane przez Ciebie konto bankowe.
Reklamacja
Jeśli produkt, który zakupiliście ma wady lub przesyłka doszła uszkodzona – prosimy wysłać zgłoszenie do nas na adres mailowy [email protected] w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Do złożenia reklamacji potrzebne:
- dowód zakupu – faktura lub potwierdzenie płatności kartą albo wyciąg z konta;
- numer zamówienia;
- krótki opis uszkodzeń-wad;
- 1-2 zdjęcia uszkodzonego produktu;
- protokół szkody (jeśli został spisany).
Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej - maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O jej rozwiązaniu poinformujemy Cię e-mailem.