Koszyk
0,00 zł
Koszyk produktów (0)
Kwota (bez VAT)
0,00 zł
VAT (0%)
0,00 zł
Wysyłka
Za darmo
Kwota ogólna
0,00 zł
Opis
Producent
Typ zamka
Wysokiej jakości 4-cyfrowy mechaniczny zamek szyfrowy – zapewnia 10 000 unikalnych kombinacji. Możesz bardzo łatwo ustawić swój kod dostępu i regularnie go zmieniać, aby zwiększyć bezpieczeństwo i utrudnić jego złamanie.
Montaż
Przenośna walizka posiada zdejmowaną, mocną linę stalową pokrytą folią gumową, która ma chronić przed rdzą. To świetne rozwiązanie, jeśli chcesz zabrać walizkę ze sobą: do hotelu, biura, samochodu, na siłownię lub basen itd. Wystarczy znaleźć bezpieczne miejsce, w którym ją umieścisz. Dzięki temu masz pewność, że Twoje wartościowe przedmioty będą chronione.
Design
Obudowa przenośnej walizki wykonana jest z najwyższej jakości, trwałego materiału ABS. Obudowa jest trwała, odporna na uderzenia i zapewnia długotrwałą ochronę. Wnętrze walizki wyściełane jest podszewką, która chroni znajdujące się w środku wartościowe przedmioty przed zarysowaniami, a wodoszczelne uszczelnienie sprawia, że walizka jest hermetyczna, skutecznie chroniąc przedmioty przed wodą.
Dodatkowa informacja
Skrzynka na klucze Brihard Key Lock Box All Season XL, montowana na ścianie, na klucze awaryjne - wytrzymała i kompaktowa, pozwala na bezpieczne przechowywanie kluczy do domu, podwórka lub garażu, aby móc wejść do potrzebnych pomieszczeń. To doskonały i bezpieczny sposób na przechowywanie kluczy i udostępnianie ich rodzinie, właścicielom Airbnb, wypożyczalniom samochodów i pracownikom domowym. Umożliwia personelowi serwisowemu dostęp do Twojej nieruchomości, gdy jesteś w pracy lub na urlopie.
Skrzynka na klucze została zaprojektowana tak, aby chronić Twoje klucze w różnych warunkach atmosferycznych: przed słońcem, kurzem, deszczem i śniegiem, ponieważ na jej froncie znajduje się ochronna, wodoodporna plastikowa osłona.
Więcej miejsca wewnątrz pudełka. Wewnątrz znajdują się także 2 haczyki do wieszania kluczy, dlatego jest to doskonały wybór, jeśli chcesz przechowywać wiele kluczy: klucze do domu, klucze do samochodu w jednym pudełku.
Skrzynka na klucze została zaprojektowana tak, aby chronić Twoje klucze w różnych warunkach atmosferycznych: przed słońcem, kurzem, deszczem i śniegiem, ponieważ na jej froncie znajduje się ochronna, wodoodporna plastikowa osłona.
Więcej miejsca wewnątrz pudełka. Wewnątrz znajdują się także 2 haczyki do wieszania kluczy, dlatego jest to doskonały wybór, jeśli chcesz przechowywać wiele kluczy: klucze do domu, klucze do samochodu w jednym pudełku.
Gwarancja
2 lata.
Informacje o produkcie
Pliki do pobrania
Wszystkie rozmiary modelu
Model
13POPISCOMB
Wymiary zewnętrzne
47 x 165 x 245 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
44 x 160 x 237 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
1 kg
Pojemność
1 l
Półki
Cena
139,90 zł
Model
13POPISCXXL
Wymiary zewnętrzne
52 x 190 x 297 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
49 x 181 x 288 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
2 kg
Pojemność
2 l
Półki
Cena
179,90 zł
Model
13TRAVCASE
Wymiary zewnętrzne
58 x 235 x 140 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
40 x 200 x 100 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
0 kg
Pojemność
0 l
Półki
Cena
149,90 zł
Darmowa dostawa
Warunki dostawy
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Darmowa dostawa dotyczy wszystkich produktów, które są w sklepie internetowym www.saffort.pl na terenie całej Polski.
Czas dostarczenia przesyłki jest liczony od dnia nadania.
Kurierzy dostarczają zamówienia od poniedziałku do piątku.
Po otrzymaniu zamówienia bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, prosimy o wypełnienie protokołu szkody, który na Państwa żądanie zostanie udostępniony przez kierowcę firmy kurierskiej. Taki protokół szkody jest podstawą do procesu reklamacyjnego z firmą kurierską.
Możliwość doręczenia przesyłki za pobraniem (COD max kwota: 3000 zł, płatność gotówką lub kartą).
Warunki wniesienia
Jeśli zamawiasz sejf do 30 kg, wniesienie jest bezpłatne.
Jeśli zamawiasz sejf powyżej 30kg, przesyłka ułożona jest na palecie, dostawa realizowana jest pod drzwi mieszkania lub budynku wskazanego w adresie dostawy i nie obejmuje wniesienia.
Zamówienie dodatkowej usługi wniesienia powyżej 30kg
Jeśli potrzebujesz wniesienia sejfu do domu, którego waga powyżej 30kg, prosimy o kontakt z nami [email protected]
Cena wniesienia jest ustalana indywidualnie, w zależności od wagi sejfu i miejsca wniesienia.
Czas dostawy:
Towary są dostarczane w następujących terminach wskazanych na stronie:
2-3 dni robocze - kiedy produkt jest na stanie magazynowym. Zamówienia otrzymane w dni powszednie przed godziną 14:00 wysyłane są tego samego dnia;
4-6 tygodni - w przypadku braku danego produktu na magazynie, towar zamawiany u producenta lub w przypadku specjalnych indywidualnych zamówień.
6-10 tygodni - kiedy produkt jest zamawiany bezpośrednio od producenta lub produkowany na specjalne zamówienie z niestandardowymi modyfikacjami projektu.
Po złożeniu zamówienia, na adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie z jego szczegółami. Następną wiadomość otrzymasz od nas, gdy produkt zostanie wysłany z magazynu. Podamy Ci wtedy numer nadania przesyłki i link do śledzenia.
W dniu dostawy skontaktuje się z Tobą kurier, by poinformować lub ustalić z Tobą czas doręczenia.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu mailowo: [email protected] lub telefonicznie +48 22 397 19 18
Darmowe zwroty
SAFFORT – oferta sejfów w jednym miejscu – gdy wybierzesz odpowiedni dla siebie sejf, śmiało kupuj go przez Internet, ponieważ w ciągu 30 dni od dnia otrzymania towaru gwarantujemy Ci 100% zwrotu wydanych pieniędzy.
Nieważne, w której części Polski mieszkasz – dostawa dla wszystkich naszych klientów jest darmowa. Saffort oferuje dostawę w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, Saffort zwróci Ci pieniądze zapłacone za sejf oraz pokryje wszystkie związane ze zwrotem koszty dostawy.
Wszystko, o co prosimy, to zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu po uprzednim upewnieniu się, że produkt znajduje się we właściwym stanie handlowym. Jeżeli chcesz zwrócić sejf, wypełnij formularz zwrotu.
Sejf możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia nabycia
- Sejf musi znajdować się w takim samym stanie handlowym, w jakim go otrzymałeś oraz być umieszczony w oryginalnym opakowaniu.
- Gdy otrzymamy zwrócone towary, zostaną one sprawdzone przez ekspertów SAFFORT. Po ich skontrolowaniu rozpocznie się proces zwrotu pieniędzy na podane przez Ciebie konto bankowe.
Reklamacja
Jeśli produkt, który zakupiliście ma wady lub przesyłka doszła uszkodzona – prosimy wysłać zgłoszenie do nas na adres mailowy [email protected] w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Do złożenia reklamacji potrzebne:
- dowód zakupu – faktura lub potwierdzenie płatności kartą albo wyciąg z konta;
- numer zamówienia;
- krótki opis uszkodzeń-wad;
- 1-2 zdjęcia uszkodzonego produktu;
- protokół szkody (jeśli został spisany).
Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej - maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O jej rozwiązaniu poinformujemy Cię e-mailem.