Koszyk
0,00 zł
Koszyk produktów (0)
Kwota (bez VAT)
0,00 zł
VAT (0%)
0,00 zł
Wysyłka
Za darmo
Kwota ogólna
0,00 zł
Opis
Producent
Ognioodporność
UL 72 - 350. 30 min. ochrona przeciwpożarowa papieru.
Typ zamka
Skrzynia z kodowanym zamkiem mechanicznym z 3 kółkami - każde po 10 cyfr. Zapewnia tysiące unikalnych możliwych kombinacji. Nie musisz się martwić o baterie, które mogą się wyczerpać lub klucze, które można zgubić.
Ścianki
Skrzynia wykonana jest z tworzywa sztucznego PP, a dzięki wysokiej jakości wodoodpornej gumowej uszczelce i ognioodpornej izolacji wewnątrz korpusu, skrzynia jest ognioodporna, wodoodporna i odporna na rdzę. Skrzynia ochroni Twoje najcenniejsze przedmioty nawet tam, gdzie istnieje duże ryzyko pożaru i powodzi.
Montaż
Nie ma
Design
Szkrynia jest zaprojektowana z wygodnym uchwytem do przenoszenia. Możesz ją łatwo przenosić. Świetny wybór do ochrony cennych przedmiotów podczas pracy i podróży służbowych.
Dodatkowa informacja
Ognioodporność: Skrzynka została zaprojektowana tak, aby chronić dokumenty B5 (176 mm x 250 mm) i inne wartościowe przedmioty, takie jak pieniądze, paszporty, biżuteria, przed ciepłem i ogniem przez maksymalnie 30 minut w temperaturze 843 stopni, podczas gdy temperatura wewnętrzna pozostaje poniżej 177 stopni zgodnie z certyfikatem UL-72 klasy 350.
Wodoodporność: Skrzynka jest wodoodporna do 24 godzin po zanurzeniu na głębokość 1 metra zgodnie z testem SGS. Możesz być pewien, że nawet w ekstremalnych warunkach, takich jak powodzie, Twoje dokumenty i inne wartościowe przedmioty pozostaną nienaruszone.
Wodoodporność: Skrzynka jest wodoodporna do 24 godzin po zanurzeniu na głębokość 1 metra zgodnie z testem SGS. Możesz być pewien, że nawet w ekstremalnych warunkach, takich jak powodzie, Twoje dokumenty i inne wartościowe przedmioty pozostaną nienaruszone.
Gwarancja
2 lata.
Informacje o produkcie
Pliki do pobrania
Wszystkie rozmiary modelu
Model
13FIRE2017K
Wymiary zewnętrzne
155 x 407 x 321 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
93 x 338 x 218 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
8 kg
Pojemność
7 l
Półki
Cena
404,91 zł
449,90 zł
Model
13FIRE2117NC
Wymiary zewnętrzne
165 x 382 x 322 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
94 x 290 x 183 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
9 kg
Pojemność
6 l
Półki
Cena
359,90 zł
Model
13FIRE2125NC
Wymiary zewnętrzne
165 x 440 x 368 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
94 x 348 x 226 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
12 kg
Pojemność
8 l
Półki
Cena
499,90 zł
Model
13FIRE2013K
Wymiary zewnętrzne
154 x 354 x 282 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Wymiary wewnętrzne
94 x 288 x 181 mm
(Wysokość/szerokość/głębokość)
Waga
6 kg
Pojemność
5 l
Półki
Cena
309,90 zł
Darmowa dostawa
Warunki dostawy
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Darmowa dostawa dotyczy wszystkich produktów, które są w sklepie internetowym www.saffort.pl na terenie całej Polski.
Czas dostarczenia przesyłki jest liczony od dnia nadania.
Kurierzy dostarczają zamówienia od poniedziałku do piątku.
Po otrzymaniu zamówienia bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, prosimy o wypełnienie protokołu szkody, który na Państwa żądanie zostanie udostępniony przez kierowcę firmy kurierskiej. Taki protokół szkody jest podstawą do procesu reklamacyjnego z firmą kurierską.
Możliwość doręczenia przesyłki za pobraniem (COD max kwota: 3000 zł, płatność gotówką lub kartą).
Warunki wniesienia
Jeśli zamawiasz sejf do 30 kg, wniesienie jest bezpłatne.
Jeśli zamawiasz sejf powyżej 30kg, przesyłka ułożona jest na palecie, dostawa realizowana jest pod drzwi mieszkania lub budynku wskazanego w adresie dostawy i nie obejmuje wniesienia.
Zamówienie dodatkowej usługi wniesienia powyżej 30kg
Jeśli potrzebujesz wniesienia sejfu do domu, którego waga powyżej 30kg, prosimy o kontakt z nami [email protected]
Cena wniesienia jest ustalana indywidualnie, w zależności od wagi sejfu i miejsca wniesienia.
Czas dostawy:
Towary są dostarczane w następujących terminach wskazanych na stronie:
2-3 dni robocze - kiedy produkt jest na stanie magazynowym. Zamówienia otrzymane w dni powszednie przed godziną 14:00 wysyłane są tego samego dnia;
4-6 tygodni - w przypadku braku danego produktu na magazynie, towar zamawiany u producenta lub w przypadku specjalnych indywidualnych zamówień.
6-10 tygodni - kiedy produkt jest zamawiany bezpośrednio od producenta lub produkowany na specjalne zamówienie z niestandardowymi modyfikacjami projektu.
Po złożeniu zamówienia, na adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie z jego szczegółami. Następną wiadomość otrzymasz od nas, gdy produkt zostanie wysłany z magazynu. Podamy Ci wtedy numer nadania przesyłki i link do śledzenia.
W dniu dostawy skontaktuje się z Tobą kurier, by poinformować lub ustalić z Tobą czas doręczenia.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu mailowo: [email protected] lub telefonicznie +48 22 397 19 18
Darmowe zwroty
SAFFORT – oferta sejfów w jednym miejscu – gdy wybierzesz odpowiedni dla siebie sejf, śmiało kupuj go przez Internet, ponieważ w ciągu 30 dni od dnia otrzymania towaru gwarantujemy Ci 100% zwrotu wydanych pieniędzy.
Nieważne, w której części Polski mieszkasz – dostawa dla wszystkich naszych klientów jest darmowa. Saffort oferuje dostawę w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, Saffort zwróci Ci pieniądze zapłacone za sejf oraz pokryje wszystkie związane ze zwrotem koszty dostawy.
Wszystko, o co prosimy, to zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu po uprzednim upewnieniu się, że produkt znajduje się we właściwym stanie handlowym. Jeżeli chcesz zwrócić sejf, wypełnij formularz zwrotu.
Sejf możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia nabycia
- Sejf musi znajdować się w takim samym stanie handlowym, w jakim go otrzymałeś oraz być umieszczony w oryginalnym opakowaniu.
- Gdy otrzymamy zwrócone towary, zostaną one sprawdzone przez ekspertów SAFFORT. Po ich skontrolowaniu rozpocznie się proces zwrotu pieniędzy na podane przez Ciebie konto bankowe.
Reklamacja
Jeśli produkt, który zakupiliście ma wady lub przesyłka doszła uszkodzona – prosimy wysłać zgłoszenie do nas na adres mailowy [email protected] w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Do złożenia reklamacji potrzebne:
- dowód zakupu – faktura lub potwierdzenie płatności kartą albo wyciąg z konta;
- numer zamówienia;
- krótki opis uszkodzeń-wad;
- 1-2 zdjęcia uszkodzonego produktu;
- protokół szkody (jeśli został spisany).
Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej - maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O jej rozwiązaniu poinformujemy Cię e-mailem.